19.08.2013

Tabouleh


Coś nowego, coś odświeżającego, coś letniego na 4 głowy albo 8 rąk.

Składniki

  • pęczek natki pietruszki
  • pomidor
  • pół czerwonej papryki
  • kilka gałązek mięty
  • ogórek
  • kuskus
  • sok z cytryny do pokropienia
  • oliwa z oliwek do dressingu
  • sól 
Wykonanie

Ugotować kuskus i ostudzić (w ilości jaka nam się podoba, ja dodałam do sałatki tylko jakieś 3 łyżki kuskusu, ale można dać go tak dużo, by zdominował inne składniki).

Liście pietruszki i mięty drobno posiekać. Pomidora, ogórka i paprykę pokroiść w drobną kostkę.
Wszystko wrzucić do miski, skropić sokiem z cytryny (z ok. 1/3 cytryny), wymieszać. Dodać ostudzony kuskus, polać delikatnie oliwą, połączyć składniki i dosolić do smaku.

2 komentarze:

  1. Bardzo dobra sałatka. Ja zrobiłam ją z kaszą bulgur i chyba jeszcze dziś będzie na blogu. Zapraszam do mojej akcji Warzywa psiankowate 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18/9/13 23:07

    Dzień dobry, jestem zainteresowana współpracą z Państwa blogiem, proszę o kontakt:) wspolpraca@armadeo.pl

    OdpowiedzUsuń